♥De ultimata poserna nyår 08! Ben säger:Take it or leave it, Bitch!♥


Ben go's Wannabe cooooolcat whit a hat!

Ben have more than one personalities,, and now Ben go's wannabe cute like a cupcake!

Puss på alla söta som gjorde mitt 08 värt att uppleva! Kärlek till folket!♥


Idag är så en mjukis byxor, slapp tröja och gårdagens smink dag. När över hälften av Sveriges befolkning ligger och tänker tillbaka bittert på den dagen som var hälftens mest lyckade party kväll, och undrar vad som egentligen hände där på småtimmarna. Vissa sitter förmodligen klistrade vid toa sitsen, am I right people? Det är i alla fall inte jag! Skööönt säger jag bara. Men å andra sidan är inte jag så pigg att jag har bakat häller.
Jag säger bara en sak, Just go for it bitches! Everything you ever vanted... Get it!


Kommentarer
Postat av: bob

ledsen att göra dig besviken, men det var ingen toasits för mig :(

2009-01-02 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback