dagen har vart bra,,, sööööt emelie var busig,,, jenny kan inte telepati,,,,, knut är snällast och yohanna har en äldre syster som ser ut att vara yngre!! Tara var skitrolig idag ^^ sååå där har ni en beskrivning av dagen!!

Hej ppl!!
Jag sitter nu @pappi!! like it! Bussen var sunkig och överfull med massa puckon som smäller till mig med sina väskor -.- men överseende som jag är så slog jag inte tillbaka trotts att jag gärna ville XD
Smsade med Knut.. Sen tog pengarna slut ^^

Have a nice helg mina söta små barn!! nu ska jag mysa med familjen :D
Bodil har ifs inte kommit hem ännu,, så nu blir det mest umgås med pappa :DDDDDD
som sagt ha de bäääääst!!
kärlekshäst

Kommentarer
Postat av: knutisch

som sagt, itne samma här i stockholm utan dej! välkommen hem utvbilad sen D:

2009-01-24 @ 19:58:26

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback