Chokherandhe

Hej folket.. Idag vaknade jag alldeles försent.. Var trött.. åhh så trött.. haha XD
Jag stöte på min Tarsan på tåget så de var ju najs.. vi missade bussen och gick till nästa busshållsplats..
men vi missade den med, så vi var typ 7 minuter sena.... opppsii.
Första lektionen var matte... såå tråkigt känner jag!!
men gjorde mitt bästa... Daniel våran lärare slängde ut halva klassen för att dom snackade så mycket!!
Lunch.. Eh ja..=guldfisk moment känndes de som... if you know what I mean.. hehe förmodligen inte XD
Sen var de fettmedfettfett engelska... -sheiiit vad jag störde mig på allla... synd att jag inte var så himla diskret!!
men what to do liksom...

Sen blev de hemgång... Über söööt snubbe på bussen!! Gosch... Tänk om man bara kunde gå fram och prata med random folk sådär utan att vara wierd!!
men men.. Nu sitter jag hemma och ska baka lite tror jag... mumms... puss och kram älsklingsbarn!

Kommentarer
Postat av: pål

åååh, go baka med dig! myysigt

2009-01-28 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback