Bye JaaaooY

Nej du, nu tänkte jag så här att alla psykfall från 2008 får helt enkelt stanna där. Haha så boys,, för de är främst manliga people som det är autciiipotchii med,, hejdå på er!
Nu blir det nya tag, aningens mer seriöst i skolan och nya boys!!
Så Alla Psykfall 2008, kommer inte saknar er ett dugg. Välkommen 2009,, och alla nya psykfall som kommer dyka upp.. yaiiy.

Nu ska jag sova, sova sova. Imorgon åker min kära mammi hem.. *making sad face and tear* så jag tänker bjuda på en biiild på sötot till mor jag har. Hon gillar inte bilden men det är en anna femma. Lika? Ehh NEJ!


Gosch ni skulle bara veta vilka lame skämt jag fick höra vid tolvslaget. ohh my good!!!
Och Janne hörde tydligen av sig också.. Med ett sms.. Så pass, like I cear. Out of my life and gone forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback