Be the hero,, they get all the chicks!

Sholahopp! Vaknade på tok för sent idag, men det är okej när man somnade vid typ halv 5 på morgonen. Nu sitter jag här och äter en knäcke macka och tittar på MTV. Najs najs. Tanken var att vi skulle städa huset idag, men eftersom att både syster och jag vaknade sent idag så kom vi överens om att göra det i morgon i stället. Då måste vi handla också för nu har vi inget bröd hemma tror jag. Gud vad det snöar här nu. Hallå kan inte vintern bara försvinna nu när julen redan är över! Ärligt ge mig sommar nu! Usch, nej nu ska jag nog beställa en ny bikini som tröst. Men gud ärligt ta bort snön. Super sad face. Nu har jag missade samtal och sms jag måste svara på. Men det kommer jag inte kunna för jag har inga pengar på telefonen och ingen direkt energi att höra av mig. So people ha tålamod, och om de är superviktigt smsa vad det är. Nej nu ska jag läsa lite psykologi. Go me.


Puss och kram Älklingsbarn..


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag syr alltid in för hand och det går alldeles utmärkt :) på nästan alla jeans är det en sida av benen som har mindre söm, oftast utsidan, och det är på den "lilla" sidan det är lättast att få det snyggt :) Jag tar på mig jeansen och sätter nålar där jag ska sy, sen vänder jag dom ut & in och syr för hand, ibland får man sy 2 gånger så det inte ska gå upp. Det tar ju lite tid men det är det värt :) Lycka till :)

2009-01-03 @ 23:42:34
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback