Bad day

Hej världen, och möjligen ni andra från typ mars eller så!
Jag mår lite, lite bättre nu. Huvudverken finns men är inte lika kraftig som i morrse. Jag är inte lika yr, nej det är faktiskt nästan borta. Illamåendet sitter dock i, vilket har resulterat i att jag inte kunnat äta. Inget alls. Jag känner mig förfärligt ofräch och instängd från resten av världen. Saker är inte som det ska kan jag säga. Inte någonstans. Nej. Halva dagen har jag legat och stor gråtit och skrikit efter mamma, väldigt oeffektivt med tanke på att jag inte kan skrika ända till Holland. En telefon någon? Hade inte tjänat mycket till då det inte finns mycket hon kunde göra. Jag önskar att hon var här, för ni ska bara veta hur otroligt läskigt ont jag har haft!! Ärligt, det har vart så läskigt. Jag har knappt kunnat andas utan att det gör ont. Jag kunde inte röra på fingrarna. Asså fattar ni kännslan!?
Nej därför blev det mycket snyftande efter min mammi. Sen när det inte smärtade lika mycket så har jag kunnat vrida mig i alla fall. Kröp fram till tvn och satte på seindfield. Utan ljud då det gjorde för ont att höra något alls. IHHHH så käner jag. Nu känner jag att jag kan röra mig, andas, lyssna på ljudet av tv, se rakt på data skärmen för ljuset i mina ögon gör inte ont längre. Puhst.

Nu är syster hemma. Allt hon gör är att grymta något där nere och smälla i alla skåp. Sluta med det tack. Tänk på hur satans pissigt de är att vara jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback