Allt idag har vart som den bästa vårdagen någonsin! humöret är på topp och jag känner inget tipp för tillfället!!

Hej alla sötnosar! Min dag asså, vad jag har fått stå ut med! Eftersom att Harmy är sjuk så spenderades dagen men Hannipanni! (inte för att du var ett andra hands val gumman, det vet du!!) Haha så sjukt roligt vi har haft idag! Härliga tider säger jag bara. Som vi har skrattat! Morgonen startar med att jag är sen, hehe konstigt. När jag går av bussen så ser jag Hanna på bussen efter mig, härligt med sällskap. Vi båda bestämmer att det här en bra dag, känns skönt när man är två om saker och ting. Vi kommer 5 minuter sent till matten och "smyger" in i klassrummet, eller ja inte Hanna såklart för hon kan inte smyga, men vi andra gör det. Sen så gick vi och satte oss och jobbade i kunskapsbanken, det var så rörigt i klassrummet, Hanna tyckte mest att det var så jävla varmt! Sen var det ju lunch då vi satt med de andra underbara tjejerna. Pratade om allt och inget som vanligt. Trevligt, det gillar vi. Sen när vi gick tillbaka till skolan så var alla jätte glada eftersom att det var jätte vackert väder ute. Så himla härligt! Jag var så himla glad. Hela dagen har vart så verkligen. Sen hade vi engelska. Och det måste ändå vart den roligaste engelska lektionen jag upplevt, någonsin! Haha som vi har slagits och garvat om vart annat. Haha. Ojojoj. Vi har också vart fast beslutna att jobba på vår hållning så detta skrevs på våra händer så att vi skulle komma ihåg det, och peppa varandra. Mysigt, vår egna lilla clubb :P


Ja så det var alltså Hanna som förgyllde denna dag :D skratttttt atttack säger jag bara :D Hon hade en jätte fin kavaj på sig, super sötig!
Emelie och jag hade våra tröjj/jackor på oss så vi hade också som en liten clubb :D ihhhh!
Yohanna var super söt idag.. hade en jätte fin tröjja som jag sååå vill ha. Så den håller vi utkik efter på H&M! Yaiiiy. Det är kul att Jessika är tillbaka också, hon har vart i USA tydligen. Nej jag är inte alls avis här borta! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback