aj

Tjejerna undrar vart jag är. Jag fick typ sms attack för en sekund sedan.

I morse vaknade jag och var iskall, jag har legat och yrat i natt och jag visste inte vart jag var när jag vaknade. Efter ett tag blev allt klart.. Huvudvärken är på topp, vareda fiber i min kropp smärtar sönder. Jag har det där illamåendet nivet. Om jag reser mig upp så faller jag ihop. Svimmar. This is killing me. Det gör till och med ont när jag skriver.. Men om jag gör det långsamt går det. Nu ska jaf försöka gå ner utan att falla. Mamma säger att jag måste äta. Kanske känns bättre så.

Kommentarer
Postat av: Manne

Usch då. :o



Jo, att käka lite låter smart. Testa det. Och krya på dig kan man säga!

2009-01-19 @ 17:37:54
URL: http://mannolitosmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback