Jenu

Igentligen hatar jag när man börjar inläggen med Hej tror jag... Ja det känns så muppit nivet! Trååk.., Jaja skit samma... Idag har jag fikat två gånger.. Det var mysigt,, Båda gångerna faktiskt! Jag passade också på att shoppa lite^^ Ja ni såg ju spännena kanske, och så får ni se senare på nått foto vad jag köpte mer :D kommer og met ett litet foto i kväll tror jag.. kanske om jag är snäll.. just nu är klockan 21:20.. Jag har fett med beslutångest.. Ska jag gå till skolan i morgon, eller chilla med Kusinvitamin och moster? Jag vill träffa folket, men jag vill ju också träffa familjen.. hmm... blir i alla fall inga skridskor eftersom Maria var sjuk,, så de kanske blir museum eller så,, ja vi får se vad vi hittar på. hur som hellst..
 
Harmy är sööt, bara så alla vet. Hon och jag är föräldrar till våra föräldrar XD japp vi är lite konstiga men de gör inget!!
Hannå vet min secret ^^ Hon säger att jag är hennes "stålmannen" och att hon är Lois eller vad bruden nu heter XD oj så jag garvade ^^ Vi satt och gjorde massa fina grimaser till varandra under provet.. jaa de var roligt! Det var kul helt enkelt!

Kan ni fatta att det är 6:e dagen jag missar att lämmna in ett psykologi papper?!?! galet!! nejdu.... få på mig....

em ja,, vad mer kan jag tala om... hmmme... gjort om utseendet ser du... ja... juste.. vi fick träffa våran nya svenska lärare idag.. hon roppade upp oss som man brukar nivet.. så sa hon bara pang på sådär väldigt plötsligt "berätta nått om dig, nått du gillar att göra" Great åter igen så suger det att vara högst upp på klasslistan!!!!! Jag han ju inte precis tänka sådär fort,, kom inte på nått fiffigt på rak arm... Vad gillar jag igentligen att göra?!?!? Det fick bli psykologi, vilket jag nu i efterhand är väldigt nöjd med, eftersom att det får mig att verka seriös framför lärarna.. jaa det är en bra taktik.. Fast jag tänker ju fan inte bli någon jävla *Anonym* och smöra på med en massa ursäkter precis.. tvi på det!

Pluggisch kuppen är på G!! Jag fick MVG på engelska bokrecensionen! Goodi for me right!!

Kommentarer
Postat av: HAMPISCH

sjukt fin header :D love it!

och idag var massa trevligt, älskar att prata om allt och inget.

och nån måste ju ha koll på de vuxna! :D

2009-01-27 @ 23:00:04
Postat av: Anonym

och jag älskar att va konstig me dej <3 :J

2009-01-27 @ 23:00:52

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback