dom är riktiga 50%are

vilken tidig morgon de blev XD orkar inte med detta känner jag ^^ fast jag kommer nog att somna väldigt tidigt! vilket är bra för jag kommer att åka ganska tidigt i morgon... ska och titta på en rättegång med skolan..
jag har massor att berätta känner jag men orkar inte,,, de är förmodligen därför jag har världens sämsta blogg också.. jag orkar aldrig skriva saker som hänt.. haha mupp jag är.... Gahhhhhhh7

men okej jag gör ett försök....
farmor, farfar och min mamma bodil kom över idag. det var mysigt. vi åt lunch och fikade. sen gick vi över till min mormor och morfar som inte farmor och dom träffat sen år tillbaka. jag tror att alla inblandade tyckte det var trevligt. Aiko med familj kom också över så de blev full fart i huset så att säga. massa mys. älskar mina kusiner oerhört mycket. ja. sen så beställde jag och syster pizza,, nu måste jag spyyyyy.. mår så jävla illa asså!! inte bra... jag ska fan gå och lägga mig nu, har skit tråkigt och är as trött och mår inte alls bra!! Jag är inne i värsta deppiga perioden nu känner jag. inte alls roligt!! men men.... livet är väl så antar jag... inte så kul... vi alla känner väl igen detta citat: "dying is easy, peacful. living is harder" eller a.. något sånt tror jag de är i alla fall.

nej gug jag orkar inte med mig själv längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback