en lite J-lista


Regler:
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar
måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva
ditt eget namn som svar! Lycka till!



1. Vad heter du?: Jenny
2. Ett ord på fyra bokstäver: Japp
3. Flicknamn: Josefine
4. Pojknamn: Jonas
5. Yrke: Jordgubbsodlare :P
6. Färg: Jul-röd
7. Klädesplagg: Jacka
8. Mat: Jul-Mat
9. Sak i badrummet: Jordgubstvål ^^
10. Plats/stad: Jupiter
11. En orsak att vara sen: Jobbade galet mkt.. somnade på skrivbordet?
12. Något man skriker: Jassådu!!!
13. Film: Juno
14. Något man dricker: Julmust
15. Band: jonas brothers XD
16. Djur: Järv
17. Gatunamn: Jaktgatan
18. Bil: Jaguar
19. Sång: jennysansuchi låten ^^
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Julmarknad :D

jag var fanimej Jätte bra på detta :P
själva grejen är att man ska utmana ett par stycken....
men eftersom att jag gör listan på grund av att jag är så uttråkad så tycker inte jag att det gills :P
Så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback