haha fyfan vilken pinsam kväll!!

okej reality check snälla!! alla är väl medvetna om att det är 2009 va? eller har någon där ute i tomma intet missat det? NEJ okej BRA!! då gör det inget att jag uttrycker mig fritt! För er som inte klarade av att plåga sig igenom melodifestivalen så kommer mina åsikter om läget här och nu!! Vi börjar med programledaren!

Petra Mede, du är pinsam!!! GALET PINSAM!! Varför byta klänningar så ofta?! Det är inte usa vi har ingen show på det sättet när du är programledare! det funkar inte! inte alls! Varför ska alla försöka spexa och skämta?!? inget hon sa under kvällen var kul,, inte nånstans! Nej, fy, ge mig Peter Settman nu! Hur ska vi klara av att se alla delfinaler när hon står och apar sig på scenen?!?! kommer inte hända kan jag lova er! NEJ!


Shirley Clamp körde på en "wannabe" Carola när hon körde låten en evighet, som i sin tur körde på en "wannabe" Celine Dion... så fort man såg släpet på kläningen väntade jag på fläkteffekt! inte så otippat att våra älskade artister är så pass fantasilösa att vi alla måste härma någon anna! åhh Piiiiiiinit! Och pain för oss som tittar! BLÄÄÄ
<---- carola i melodifestivalen 2006(?)

Scotts okej bara tanken på att dom är med är jobbigt!! Ett par gubbar från dansbandskampen kom in i melodifestivalen! VA vad gick fel?! det här är inte okej... nästa år ska jag anmäla en katus.. eller nått.. lika bisarrt!


Alcazar körde på en disco chock! det kom lite för plötsligt, för mycket på en och samma gång, ingen var berädd på detta! en bra nyhet är ju att Magnus Karlsson inte dök upp i tv rutan! Så grattis Alcazar till den lilla tumme upp poänget!


Emilia lika söt som alltid! gillade nog den mest om man jämför med dom andra! fast de känns som att jag skulle gilla hennes låt även om det var en jätte konstig reaggerock låt som var hemsk. jag står alltid vid Emilias sida♥


Marie Serneholt, jag blir lite chokad att hon inte gick vidare!! faktiskt.. hon hade en söt klänning.. ja.


vet inte vad jag ska säga om dom andra.. så jag säger nog inget alls så har jag ingenting sagt!

Det har fanimej vart en smärtfull kväll.. det finns så mycket fel på melodifestivalen i år att de inte går att räkna dom! Jag är inte alls nöjd med röstnings sättet som är.. att det bara är två som duellar mot varandra.. nej.. det här är inte bra! inte alls faktiskt!

SÅÅÅÅ nu har jag fått skriva av mig om de mesta från melodifestivalen! så nu ska jag inte tjata mer om det,, promis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback