sov som en liten ängel

när humöret inte är på topp så drabbas ju tyvär bloggen!!
nu har jag haft min "hej nu mår jag inte bra-kvart" så nu tänkte jag uppdtera lite!
men nu känns det inte som att jag har så mycket att berätta! gud så lustigt ^^

jag börjar med att visa en bild då.. det är ju aldrig fel!

Svampmössan :D från indiska
koftan/jackan från gina
halv glammig tisha från gina
lantis röda byxor från gina
jag börjar fanimej se ett mönster här!


ja, jag gillar mitt fynd thasvampmössa! myysigt!

För övrigt så shoppade jag ju lite med Tara idag. vi båda fyndade jätte bra saker!
för mig blev det:
ett marin blått linne 19 kr!
en marinblå tjol 19 kr!
en tunika 79 kr!
ben värmare 79 kr!
(+en söt liten sak till en söt liten sak :D)
härligt med fynd sådär!

japp shopping mina vänner, de är min terapi :)
synd bara att min ekonomi vill att jag ska bli frisk nu ^^
hehe så kan de vara!

i morgon är planen att jag ska ha den nya tunikan på mig,
ett par svarta strumpisar och vita ben värmare!

tror detta kommer funka fin fin.. frågan är bara vad jag ska ha för skor :S
ursch nu behöver jag ett par nya skor!!
nej jenny håll hårt i pengarna!! snart är maten slut!!!!!!!!!
nej nej ingen fara! jag håller koll på gejjen!

nu ska jag berätta vad som hände mig för någon timma sen!
jag höll på att dö nästan! jag blev så rädd att jag skakade!
Vem är skyldig till detta? Min aldeles för söta morbror!
jag ligger och halvsover framflr tvn och är galet trött..
helt plötslingt plingar de lite svagt på dörren...
eller gör det verkligen det?
jag smyger ner med telefonen i höggsta hugg... hmm..
jag är livrädd... för dom som inte fattar så känner jag ingen där jag bor
så att någon kommer sent på kvällen och plingar på är högst
osannolikt!

jag kikar ut i kikhålet men ser inget.. bara mörker! AS läskigt..
det känns som om jag inbillade mig.. nej de plingade nog inte..
precis när jag är på väg till att gå upp ingen så plinar det till!!
jag flyger högt upp i luften och dör! jag öppnar försiktigt dörren....

där står min söta lilla morbror! han är jätte glad och ba: Vad gör du jenny?
haha jag höll på att dö!! han ba nej jag undrara bara om
du har nått du vill att jag ska gå och slänga, när jag är på väg?

hehe sötis! nej det hade jag inte.. däremot gjorde vi en bra bytes deal!
han fick två ostar som jag inte tycker om,, och jag fick en mars!
hehe score!


här hr vi mannen som skrämmer livet ur mig ibland.. men han är en snäll en!
först kommer han över till mig och erbjuder sig att slänga mina sopor..
sen skulle han till Angelicka (på bilden) för att hjälpa henne med läxor!
Geni-skrämmar-morbror! det är han det

Bebis ben,som jag börjat kalla mig själv, ska nu somna och sova läääänge!
jag har nu duchat, sminkat av mig och borstat tanden.. nu ska jag sätta på en slapp
film som jag kan somna till.. för jag är jättans trött...

btw så tävlade jag om Robertos träningsbok idag.. men jag tror inte jag van den.. attans!

sov sött nu alla fina människor ute i världen!
speciell kärlek tilla alla mina kamrater på psyket!
ni är underbara,, alla galningar som jag spenderar mina dagar med :D

Kommentarer
Postat av: k

i like your shopping! terpaiiii. och jag gillar dej, skarpt :D så kul med din blogg.

Hoppas du mår så bra som möjligt <3

fick mej ett gott skratt av din nära döden upplevelse, jag ler än xD

2009-02-12 @ 22:08:51

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback