skarp som en advokat!!

jag känner att det är lite dålig uppdatering här borta..
men sånt får man stå ut med ibland.. jag har verkligen inte haft något alls att berätta!
igår så tog jag det extremt lungt, jag tittade på döda poeters sälskap och sen melodifestivalen och knaprade morötter i massor, bara för att det är typ det enda jag har hemma.. men de var mysigt.. pratade en massa med pappsen också. jag ska ju hem till honom på fredag. det ska bli mysigt! jag pratade också massor med min syster och mamma. så. jag tränade också, så i morrse när jag vaknade hade jag en massa träningsverk i magen.. det var jätte skönt måste jag säga..

idag har jag mest pluggat eftersom att jag har prov på måndag! det är lite läskigt för det känns som om ja fattar vad jag håller på med, men de känns som om jag borde tycka det är svårare.. hmm ja det är en konstig kännsla.
men ja! det är ju superb om jag fattar så mycket som jag tror :P
hihi.. jag har även tränat idag, så skönt jag ska verkligen fortsätta med att träna, jag märker hur bra jag mår av det!

igår var massa människor sociala, det är ju faktiskt ganska trevligt.. eller läskigt beror ju på vem personen ifråga är! men nu ska vi inte vara sånna! nej! jag har försökt fått tag på hammpis också.. men hon verkar vara lika lätt att få tag på som någon i en annan galax!! eller nått.. men så kan de ju vara!

jo men juste! jag har beställt en skoltröja också.


den här, fast i vit :D massa fint tror jag att de kommer bli!

ååhh jag längtar till sommaren, precis som alla andra antar jag! det är i alla fall inte så fasligt kallt ute idag!
i morgon ska jag nog ta en massa nya fina bilder om jag har tid över! för nu har jag i allafall brist på bilder!!!



"du är finast finast finast i hela jävla skit världen"


Kommentarer
Postat av: pål

<333 din blogg blev najs :D

2009-02-15 @ 18:08:20
Postat av: harmyyy!

bejby, jag hade inge mobilbatteri! du måste uppdatera mej om liiivet!

2009-02-15 @ 19:28:11
URL: http://harmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback