mitt undermedvetna ville nog inte ha äpplen

jag är ju faktiskt ganska rolig jag, när man väl tänker på det.
andledningen till denna lilla insik jag just fått ska ni nu få höra.
den här dagen har vart så himmla fucked up!
jag försover mig på morgonen.. får åka till skolan med
blött äkligt hår i en toffs mitt på mitt abnorma huvud..
sminkningen ska vi inte äns tala om. pinsamt säger jag bara.

jag har på mig mina jeans läggings bara för att dom låg närmast..
till det har jag ett svart linne, och en rutig skjorta... den ser lite pojkig ut,,
så jag gillar den egentligen inte.. men när jag hade den förra veckan sa yohanna att den var fin..
så det fick bli den i alla fall... åter igen klädsel = pinsam.
ingenting funkade!

när jag ska gå (springa) hemmifrån tar jag mina vanliga jumpadojjor nivet.
dom är smutsiga och allmänt fula.. när jag märker att det snöar tar jag min
skid jacka.. inte så genomtänkt outfit med andra ord.
jag har sett almänt galen ut idag.. pinsamt!

på matte lektionen jobbade jag på super bra :D fattade allt
nästan... men lagom mycket i alla fall.. andra halvan av lektionen tog jag en paus..
som varade i 45 minuter, mysigt.
på engelska lektionen sover jag mig igenom de mesta. skönt.
del 2 av lektionen var totalt onödig. läraren var inte där...
alla satt och gjorde en massa andra saker..
några spelade gitarr, några höll på med datorerna...
ni fattar...

så jag åker hem.. eller till solna snarare för att fika med tjejerna.
myys.. inte för hanna eftersom att skeden och kakan attackerade henne.
inte okej.. tillslut attackerade min kaka både harmy och hanna...
galet..

vi åker hem, alla går skilda vägar.. eller jag åker ått mitt håll,
hanna och harmy åker iväg åt andra hållet..

jag hoppar av i kista för att köpa äpplen..
när jag väl gått av så passar jag på att "bara" gå in på indiska..
där hittar jag en mössa som jag måååååste ha.. så fin är den..
när jag köpt den så tänker jag att jag nästan måste passa på att kika in på h&m..
när jag ändå var i kista.. när jag inte hittar nått där så passar jag på att
smita in på gina.. det kan ju inte skada jag ska ju bara titta,,

när jag plockat på mig ett par klänningar och årets måste ha paljet väst!!
så har jag totalt glömt bort mina fina äpplen som jag skulle köpa...
jag kommer i stället hem men ett par shopping påsar i stället..

när jag väntar på tunnelbanan så måste jag ringa min moster och tala om denna lilla
incedent... jag skämdes över att jag var så korkad!!
det var ju helt rätt människa och ringa eftersom att hon är lika galen som jag!
hon fick mig att inse hur fiffig jag hade vart idag..
jag gillar henne.. nu känns de bättre..

men tyvär tog kista trippen så lång tid så jag missade min tvättid!
ohh no... hehe..

så nu vet ni vad som har hänt mig idag.. nu ska jag bara slänga in ett par bilder också :D

Bilder från igår.. någon har blivigt gravid :O

Detta konstverk ritade jag på matten,, pluss poäng till personen som ser vem det är! De bästa ledtråden jag kan säga är titta på mustachen :P

Fika i sola, en bild på min love cake! jätte god faktiskt! Sen har vi harmy som var den enda som ville vara med på våra tradition bilder :P

Min nya fina mössa...

En jätte cool tröjja, ser framför mig hur cool den kommer vara i sommar till jeans shorts och ett skärp i midjan när jag åker båt eller nått :D Bild nr två är på ett par byxor jag köpte.. ser inte så bra, men ni får se en bild när jag har dom på mig sen då... eller förmodligen irl :D

vi pratade idag och blogginläggen jag sa att jag inte kan skriva långa inlägg längre.. jag tror minsan jag lyckades satans bra :D

Kommentarer
Postat av: k

underbart inlägg! så kul att läsa :D fina grejer också!

tack för idag <3

2009-02-11 @ 19:44:07
Postat av: bbbbbbbb

fyfaaaaaan vad jag hatar dig!

världens snyggaste tröja, bli inte förvånad om du vaknar en vacker dag och den är försvunnen.

Eller om du ser en likadan på mig iaf XD

2009-02-11 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback