el chiki chiki alla bönor!

Hej hopp.... idag åkte jag som sagt hem från pappi<3 jag tog 09.25 bussen därifrån... det var mys.. haha det var gamle ian (eller nått sånt) som körde.. den lille fulingen har alltid så brottom när han kör, så han körde förbi mig, haha jag måste sett ut som en fåne.. jag bara stog där och viftade med mitt lilla busskort :P haha... sega lilla mupp säger jag bara.. hur som.. lovet har vart roligt vill jag bara säga :P ni skulle bara veta tjejer :P ihhh.... så underbart.. för en snabb liten samanfattning av lovet:
sjuk
sjuk
buss
pappa
lurig
fira tobbe
kul kul kul
födelsedag
presenter
vätö
springer runt i skogen i typ 8 timmar
kallt
mögliga kakor
blä
sen kväll
slappa
shoppa
mys

jaa de var inte så kortfattat kanske... hm... men men... det har vart ett bra lov i alla fall känner jag. inte så där åh hjälp sikta mot stjärnorna runt månen och ner till jorden igen.. men bra!

jag saknar mina tjejer oerhört mycket!!!!!!<333
det ska bli underbart att träffa er och KRAMA er!!! Förövrigt saknar jag en massa andra också.... trisst att vissa inte hörde av sig alls på födelsedagen... för vissa är det helt ok att dom inte hörde av sig för jag gillar er i alla fall :P men när vissa i släkten glömer bort en så är det kanske inte så jätte kul.. ärligt det krävs bara ett litet sms... trisst också när de är en massa gammla vänner som man redan håller på att tappa kontakten med inte häller hör av sig.. de gör ju att man ger upp hoppet om att ni vill hålla kontakten.... blä på er!

Den första som grattade mig var Låtsas mamma.. jag satt vaken när hon kom hem så vi pratade lite sen gick vi och la oss... så hon räknas inte :P så den som jag räknar som den första som grattade mig var den sötaste av dom söta!! Daniel<3 saknar dig vännen och hoppas allt är bra med dig!! du är söt! så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback