som ett isberg

härligt härligt
idag har jag tränat en massa, de känns jätte skönt faktiskt!
söndagar måste vara den härligaste dagen på heöa veckan...
eller... jag gillar tv pogramen i alla fall :D
det är ju fan one three hill och gosip girls!
kan de bli bättre! galet roligt!
idag var det också sjukt bra avsnitt!
garva as mycket.. och sådant gillar vi!

förövrigt sprider jag ångest till knut! hehe
men å andra sidan så sprider yohanna ångest till mig
så de jämnar ut sig :P haha

hon ställer frågor om provet och jag inser att jag faktiskt inte kan så mkt jag hoppats :p
haha nejdå det här kommer att gå bra!
det finns ju typ en sån "sjukdom" att om man tror att man har en sjukdom
så pass mycket att man tillslut får symptomen trotts att man är frisk
så om jag bara intalar mig att jag kan provet så kanse jag faktiskt kan de i morrn :P

vad tror ni, låter de logiskt :P

haha jag gjorde ju typ så en gång till ett matteprov!
jag spelade in de jag skulle veta och lyssnade på det medan jag sov :P
för jag har ju hört att de undemedvetna kommer ihåg de liksom :P
så lyssnade jag på de hela natten och hoppades på att allt skulle komma tillbaka
när jag väl satt och skrev..
ifall ni undrar så funkade det inte :P

galet galet!

hehe ni ska se hur min pluggplats ser ut!!
jag har rullat ut min yoga matta på golvet
där ligger jag på golvet.. och har en massa kuddar runt omkring mig!
jag inser att jag kanske behöver ett skrivbord på mitt rum.. eller så är det kanske de vi behöver i vårat ena hörn i vardagsrummet där det är så himmla tomt :P

kanske kanske!

(det funkar inte att lägga in någon bild så nu får helt enkelt överleva utan! men ist får ni en låt jag gillar :D)


sov sött när ni nu bestämmer er för att krypa till kojjs, som min far skulle säga :D
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback