the sunshine will come.. right?

Det bästa med att inte bo med föräldrarna:
- man kan låta det bli så stökigt att man måste skutta över alla saker som liget slängt lite överallt innan man tar tag i saken och faktiskt börjar städa.
- ingen kan säga till dig att du ska göra läxorna just nu!! för dom kan i alla fall inte kontrolera att du gör de som du ska.
- man kan dricka hur mycket oboy och läsk och sånt utan att få en hel lektion i hur dåligt det är för hälsan.
- man äter precis så mycket eller lite man vill.
- man bestämmer själv vad man ska/vill äta (ja eller inte äta)
- man kan tatuera sig i smyg (A) haha
-man kan köpa precis den maten man vill ha, som föräldrarna annars skulle skaka på huvet åt (de gör dom såklart fortfarande,,, men på distans liksom ^^).
- man kan lämna disken framme huuuuuur länge man vill....
- man kan sova hur länge man vill på helgen utan att få höra att man är lat :P
- man kan helt enkelt skita i att gå ut under dagen,, bara för att man inte orkar....

jaa de finns många fördelar :P haha fasst jag vet inte, de känns som om vissa kanske inte var så "bra" saker i alla fall..... men men... det som inspirerade mig till den här lilla listan är att jag faktiskt har köp yoghurt med choklad bitar i XD när man ser den där på hyllan och tänker hur min älskade Bodil skulle reagera om jag frågade henne om inte vi kunde testa den.... haha galet kul.... så jag blir ju TVUNGEN att köpa den hihi!
den var hur som helst inte så god i alla fall....


idag sitter jag i alla fall och trycker i mig tabbletter med ginseng i... de ska göra så att man blir pigg och med tanke på att jag missade natten (skit konstigt!!!!). jag hoppas att jag ska kunna klara av dagen utan att somna.... jag blir galen på vädret som växlar var tredje sekund!! så fort det blir sol börjar jag klä på mig ytter kläder och vill ge mig på en promenad... så när man väl är fullt påklädd så börjar det snöa!!! nej tack!!! nu skiter jag i detta!! bläääää

ha en bra dag pluttisar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback