my heart will go on


13.24 det är vad klockan är.
jag har vart vaken i 6 timmar.
jag har fått ner granen nu i alla fall!
jag har även fixat disken och tvätten..
syrran somnade så jag fick ta det sista själv i alla fall -.-
det gör en inte på bättre humör..

men men så är det väl när man flyttat hem ifrån..
inte alltid så jävla kul...men men..
jag känner mig lite duktig i alla fall.
nu är vädret inte så tråkigt.
så jag funtar starkt på att ta en promenix..
eller dra till kista och shoppa..
för på de sättet så rör jag ju på mig sammtidigt
som jag får en massa nya kläder!!
så himmlans fiffigt!!


jag tycker minnsan att folket
borde lägga till mig på bloggkoll :D
om de nu är någon som känner för att glädja lilla
mig så kan nu bara klicka på bilden



im tired of waiting for you to understand,
im not going to wait for ever,
and by the time you are back,
i will be gone..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback