Tisdag....

Ihhh
det är nästan ingen rolig inne på msn.. och dom som är inne pratar inte med mig. jag tror att det är ett tecken.. jag kanske ska ta och logga ut nu, börja laga mat i stället och plugga lite.. ja okejdå! det får väl bli så!
Nej du... ska laga så pass mycket att det räcker till lunch låda i morgon också... yeeees..
vet inte vad jag ska ha på mig i morgon. jo jag vet vilken kofta jag ska ha,, men inte vad jag ska ha till så att säga!

Matte prov i morgon, förövrigt har vi också engelska.. hmm.. det kan inte båda gott... nej.. okej jag håller på att sommna i en väldigt obekväm position... kl är bara 7.. hm.. kommer nog sova gott i natt. ska sova i min säg.. i mörkret.. men jag ska överleva i mitt mörka lilla spökrum utan tv. like it. i morgon blir det hollywood håret tror jag. bara för att jag gillar det!<3

först så ska jag sminka av mig,för min hud kliar... ihhj D: *super sad face*
bild.. okej då.. det får bli en vacker bild på min snällaste underbaraste Pål älskar dig.. Thanks för allt idag vännen<33
Ja jag tycker att hon är grymt häftig!!
Sen passar jag på att slänga in en fin bild på den absolut bästa Knut!!!
Du är så underbar gumman! Jag älskar dig vännen.. Vad det än är, när det än är.. så är de bra att ringa!! Kärlek till dig<33

Kommentarer
Postat av: harmy

ååh jenny, du är så bra så bra. fattar du hur mkt jag älskar dej?

<3

2009-02-03 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback