Tara är en ängel

sitter i skolan, i myshörnan längst bak! jag gillar den här platsen oerhört mkt!
Yohanna sitter brevid mig, hon är söt och har en percing i sin näsa. när hon pratar låter hon rolig för hon är tyvär förkyld..
men så kan de ju vara ibland. jag får helt enkelt hoppas att hon inte smittar mig! jag är ju lite rädd för sjukis bacieller!

morgonen har blivit så bra,, jag går in i klassrummet och ser Tara. Kramkalas. Mysigt.
sen vill hon visa mig nått så vi går ut från klassrumet och hon spelar upp en låt. spännande!
hon har gjort våran låt! åhh jag blev så satans glad!! Jennisansuchi! kärlek till Tara som räddade min dag med massor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback