Svar till Cassandra

hej, jag har fått ett par frågor ifrån Cassandra så jag tänkte ta och svara på dom så bra jag kan liksom :)

Vad heter du, är det Jenu?
Jag heter Jenny, men har en massa smeknamn och en kväll när jag chattade med min vänn Hanna så började hon kalla mig för Jenu för att hon var så himlans trött :P för övrigt kallas jag Ben, Benny, Bebis beb, och Plutten :)

Hur gammal är du?
Ja för tillfället är jag ju 16 år, men fyller snart hela 17 år!

Har du någon pojkvän om du har berätta lite om han?
Svar nej ingen pöjk....

Kan inte du berätta lite om dina vänner?
Jo men visst, som tur är har ju jag faktiskt världens bästa vänner! Min absolut bästa vän är Eric, han är en tråkmåns som inte har någon blogg så jag kan inte länka :P men jag gillar han ändå.. vi gick i samma skola från 7:an-9:an och ännu blir varken han eller jag av med varandra! Förövrigt har jag ju mina fina flickor från industrivägen 19 också, Hanna, Harmy, Yohanna, Emelie, Jessica och Tara! Alla dessa härliga brudar är världsbäst och det skulle ta flera tusentals sidor att äns börja beskriva dom, så jag tänker nog kanske inte äns försöka! det räcker att säga att dom är underbara hela högen!!

Vart går du i skolan?
Jag går på Psykologigymnasiet!

Vad pluggar du?

hihi psykologi :P


Så jag hoppas att svaren duger Cassandra.. Nu blev jag lite nyfiken på vilka som faktiskt läser min blogg... förutom mina vänner, för jag trodde bara att de var sånna som kände mig... jaja myspys i alla fall!




Kommentarer
Postat av: cassandra

okej tack så mkt nu vet jag lite mer om dig

2009-02-19 @ 11:20:54

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback