strösssssel i fina färger al over...

idag har jag vart lika isolerad som alla andra sjuk dagar...
sen i onsdags asså.. hm tre dagar :P haha...
jag ville åka till skolan idag, och ta en titt förbi kista,
men fick inte för mamma. hon tycker att jag ska vila ut idag
och stanna hemma.. inte vistas utanför dörren..
så nu sitter jag här med lite huvudverk... bläääää...
ihhhhh

jag har rotat fram mitt gamla x-box och mina gamla spel XD
hur kul kan man ha liksom..

förövrigt har jag hunnit med att plugga en hel del också!!
och pratat med Tarasan! lovely!
hoppas på att alla mina fina flickor från industrivägen 19 har haft en bäst dag<3
saknar er vänner!

jag och syster håller utkik på resor till påsk lovet!
vi har bestämt oss för att dra så fort det bara går om vi hittar nått
som är hyfsat billigt!! vi behöver SOL NU!!!
hoppas de blir av.. fatta kul vi kommer ha i så fall!! ihhhh

kärlek på er alla
specielt emelie jag saknar dej!! vill ha en kram NU!<3


åh härliga tider..... lovely<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback