så kan de vara ibland

jag glömmer skriva en massa saker som har hänt under min dag..
jag berättade om hur mitt ansikte omformades i morse på tunnelbanan,ja asså de kändes så i alla fall, för hanna och harmy idag.. hanna sitter och ser så jävla uttråkad ut, och säger:

jenny det där var jätte roligt! det var verkligen kul! om jag hade kunnar så skulle jag ligga på marken och dö just nu,. det här var så roligt.

medan hon säger detta ser hon så uttråkad ut och låter alvarlig på rösten! DET var kul!! 

just nu skämde jag ut mig för min granne! jag stog och dansa och sjöng i vardagsrummet framför tvn.. utanför fönstret stå han med sin hund! PINSAMT!

jag har brännt mig på plattången. nu är jag inte glad. gör så jävla ont!!! GALET. Måste nog amputera mitt finger, min hand hela min arm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback