rubrik

Hahah jag försöker komma på ett jätte fiffigt star på inlägget.. men ju mer jag tänker på saken, ju konstigare blir det! så nu ger jag upp...

Idag hade vi matte och engelska.! vi såg en jätte bra film på engelskan! Ärligt så sjukt bra! lovit! jag följde med Tara som skulle köpa ett träningskort också. nu är jag avis.. och vill också köpa ett. jag lovade att kika över mig nuvarande ekonomi liten och se om jag kan köpa ett träningskort jag med snart! det vore super kul. och det ligger jätte nära min skola också, så det är ju toppen! jag tror inte att jag kommer ha råd just nu.. men i vilket fall som hälst så ska jag minnsan spara pengarna till det i så fall!! najs najs..

i morgon åker jag hem till pappa :D Hanå ska följa med! lovely säger jag. så på fredag ska vi till norrsund :D det ska fan bli as kul att träffa Vigge och Katrin fremst!! så naaaajs!! ihh.. ska se om jag hinner hem och möta upp yohanna när hon ska pierca sig också :D hoppas! Åh vad kul nu loggede ju yohanna in på msn också!! hihi lustigt värre..

dagens roligaste måste ju fan ha vart "han är en fisherman.... fisherman friends HAHAHHAHAH!"
ojojoj funny littel bunny!


Kommentarer
Postat av: tarzan

haha, det blir så ''fluffigt'' om du också köper!

2009-02-05 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback