Nu har jag minsan lite tråkigt!

kika in Harmys blogg :D
nu har den ju en ny och fin design också :D
made by me!!

av någon andledning är jag både trött och pigg samtidigt!
skum känsla det här!

jag läser världens roligaste bok för övrigt.. ihhhh
jag har sån tråkig humor.. så ingen annan gillar den säkert :P
den heter i alla fall "svartkonster"
det går inte ens att förklara vad den handlar om...
de skulle bara låta flummigt...

kul är den i alla fall XD
jag satt och läste den på bussen idag..
helt plötsligt börjar jag as garva i min ensamhet på den fullproppade bussen..
haha alla kikade underligt på mig ^^ men jag hade kul i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: k

Jag fick en länk!

ses imorn <3

2009-02-28 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback