misslyckat!!

mina kära vänner kanske minns att jag sa att det bor en tomte i mitt hus i smyg...
en elak tomte med sjuuukt mjukt hår!! det är nämligen så att mitt balsam tar slut onaturligt fort?!
där av tomte ideen!! nyss när jag skulle ducha blev jag jätte ledsen och kom och tänka på tomten, eftersom att jag nu inte har nått balsam.. så jag letar lite och upptäcker att den här tomten kanske är lite snäll i alla fall! för jag hittade TVÅ flaskor med balsam i!! så snäll han är, som köper nytt balsam till mig... jag tänkte lämna en gullig liten lapp till denne mystiske tomte.... ända tills nått galet händer! hur kan nått galet hända under en dusch!!!!! själva grejjen till dusch grejjen har gått sönder så vattnet sprutar över allt!!!! VAD I HELVETTE ÄR DETTA!! det är tydligen en elak tomte i alla fall -.-

den här duschen slutar med att jag har vatten i hela jävla badrumet så jag får ställa mig och skura, och har fortfarande schampo i mitt hår, eftersom att det inte gick så jävla bra att skölja ur allt när vattnet sprutar överallt förutom på mitt hår!!


Såhär ledsen i ögat blev jag efter min hämska dusch!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

du ser lagom glad ut :P

2009-02-20 @ 21:42:52
Postat av: hanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAHAAAAA

2009-02-20 @ 22:41:26
Postat av: h

hahaha vvavd söt du är :D

2009-02-21 @ 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback