mello suger VERKLIGEN!!

haha jag har vart så himla dålig på att uppdatera idag..
sorry sorry...
intresseklubben antecknar känner jag!

sitter och tittar på mello...
blää inte bra nånstans,,, ihhh
men så kan de ju vara,,

inget har hänt idag.. jätte skönt..
jag har mest vilat i min (obekväma) soffa..
jag har haft en fruktansvär huvudverk och det är ju aldrig kul.
i går när jag inte hade sovit eller ätit så mkt, så svimmade jag en hel del..
så de passade jäkligt bra att bara ligga och dö framför tv:n!
jag vet att jag borde städat.. men nej jag orkade inte..
just nu hoppas jag bara att jag är på topp i morrn!

hur som..
jag är kär mina vänner! japp nu har de hänt... ojojoj...
ihh nej det är jag ju inte.. egentligen ^^
åhh jag har så trisst!!

jag har legat och funderat på mitt lov faktiskt..
hur roligt jag har haft..
det var en kväll som var den bästa helt klart.. trots att den slutad som i tårar och ensamhet för min del..
men innan de hade jag ju fruktansvärt roligt!
ojoj... :D

nu saknar jag mina fina flickor från industrivägen 19 enormt!<3
eftersom att jag var sjuk innan lovet så känns de som en evighet!
gaaaalet!



ja.. nu har jag ju klämmt till med ett meningslöst inlägg,
som förmodligen blir de sista...
men men så kan de vara..
hoppas ni inte hade allllllt för trisst....

IHH jag är en av två apor på ett zoo....
gissa vem apa nummer två är :P
hahaha XD jag är rolig jag ^^

Kommentarer
Postat av: the monkey

jag fick en egen bild (a)

och imorgon ses vi, hurra! party party, haha xD <3 aportna samlas :)

2009-03-01 @ 00:38:11

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback