måndag=prov, skratt och träning

dagen har vart galet rolig!! fan vilka härliga tjejer jag har! har fan garvat oavbrytet känns de som!! härligt!
drama lektionen är ju någo utöver de vanliga! fyy fan asså. galet roligt!
jag är nu mera pajen,, jag är tänd på gullets... tydligen så tycker också gullet och järnet att jag är ett luder!
fy fan villken rolig dramalektion asså! crazy! vet inte vart jag ska ta vägen,, galet roligt!

efter skolan så stannade jag och harmy i skolan för att fika och prata en del..
väldigt mysigt! kärlek på dom stunderna.... sen åkte jag hem och åt världens godaste macka
hm jag har svårt att släppa det här... gott gott gott!

jag har även hunnit med och tränat.. främst för att få bort min träningsverk!
nu känns de bättre.. men jag kommer förmodligen ha ont igen i morrn :P
haha

ha en mys pys kväll alla barn! nu ska bebis ben plugga psykologi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback