*man blir vacker när man följer sina drömmar*

åhh.. så mycket för att slagga tidigt.. jag blev lite trött på att jag har så många projekt som jag inte avslutat. det stör mig oerhört.. så fram med pyssel och lisa ekdahl på högsta volym. okej hon kanske inte är världsbäst,, men hon har framförallt två låtar jag är galen i. jag blir så jävla taggad och peppad av dom.. dom påminner mig om förr, och om vad en viss person sa till mig. jag älskart. så nu har jag äntligen avslutat mitt lila projekt.... äntligen har jag mitt finfina armband. Syster blev också taggad på ideen. hon gillade mitt så hon frågade om inte jag kunde göra ett till henne också.. ehh nej, men du får gärna använda mina material och härma mig. Sure. så nu har vi jättefina armband... hennes är dock lite tjusigare än mitt, mitt är lite mera jag, lite mera enkelt....ja..
bildbevis krävs för detta känner jag!!


Ja någon gång ska man väl vara kreativ också!! :D

Titta också vilken satan skillnad det blir på mitt hår då jag använder volyme master!!

Före är det verkligen ingen volym whatsoever....
men efter har jag plattat och använt mig av volym grejjen, och det ser så mkt mera fylligt ut!! :D
ärligt talat är de första gången jag blir riktigt nöjd också!! Loveit!
Jag gjorde världens skummaste grimaser på de två första,,,så därför blev det till att ta bort de!!

åhh hampis, jag har ett bild bevis på hur städat mitt rum blev :D

titta man kan faktiskt se mitt golv nu!!!! och sägen är sååå bäddad!!

Kommentarer
Postat av: hampis

hahhaha shitt de ser inte ut som samma rum!:D

2009-02-02 @ 19:41:56

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback