making or breaking

när man skickar ett sms till sin mamma där det står:
"hej när du har tid sen så kan du ringa :) good news! puss"
borde inte hon ringa så fort hon kan då?!?! jag skickade detta till henne klcokan 15.17 och hon har fortfarande inte ringt!! mom whats up liksom?? your in trouble mister!!!

jaja.. ifall att någon nu är intreserad, eftersom att min familj tydligen inte är det, så fick jag MVG på ett prov som jag tyckte var jääääääätte svårt!!! jag är så jävla stolt asså! när jag frågade Jonas om mitt betyg så sa han att jag hade vart jätte bra, det var bra skrivet och bra med information och allt!! sjukt stolt jag är!! :D
galet galet!!











ibland är de som satans jobbigt att du är så långt borta!



jag orkar inte med mig själv längre
vad gör jag?
varför gör jag såhär!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är mvg klubben ;D



btw, gumman. Vi ska fixa det här tillsammans, vi ska lösa det.

2009-02-17 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback