loving it

Sicken dag asså :D
Hade sam som var kaos artat,, alla gav upp tillslut och man bara ville dö ungefär...
Lunchen, ja den var bra, alla blev uppdaterade om vad exakt som hände under allas
helg... Drama blev det sen! AS kul måste jag säga.. faktiskt en riktigt bra lektion idag!
"Jag blev plötsligt väldigt sugen på skinka.."
"kan du sluta peta på meeej"

haha ja kul säger jag bara.... Sen iup och den lyckas aldrig få en på bra humör i alla fall...
Men vi fick sluta tidigare :D najs..
Åkte och handlade mat.. ja där blev nog några förvånade i alla fall XD
Jag handlade:
Yogurth
Portions Yoghurtar
Juice
Ben and Jerrys
Saft

så nu vet ni lite mer om mina matvanor ^^
haha.. jag är rolig jag!'

När jag gick hem från tunnelbanan så är det sjukt härligt väder ute!
som om de inte kunde bli bättre! Så ser jag TRE cyklister!!
kan ni fatta hur glader jag blev eller :D då kom hoppet om sommaren asså!
Fett najs!

Idag har jag fått världens härligaste:
Sms
Telefonsamtal
Komplimang
Och en komentar från en vän


Jag älskar den här dagen asså<33

Synd bara att min älskade Yohanna är sjuk idag :(
krya på dig sötnos!

Kommentarer
Postat av: b

<3333333333 söt bild på yohoe:D

2009-02-09 @ 16:52:14

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback