im the girl waiting for a miracle

vilken tidig morgon det blev idag asså... ohh my lord! gick upp vid sju tiden för att hinna fixa mig och så.. det slutade i alla fall med att jag fick stressa ut till bilen sist av alla... i gues that me... det var i alla fall et trevligt dop, vad mer kan man säga. lill killen grät inte ett dug typ.. var jäte fin.. Maria vägrade stå still, och när alla sjöng så höll hon för öronen.. kul kul.. vi begav oss vidare till "mottagningen" om man nu kallar det så. åt tårta, kakor och drack kaffe.. fast jag åt ingen tårta.. jag lekte mest med Maria.. hon vägrade släppa mig större delen av tiden :D *stolt*.. loveit.... Hanna smsar mig och är inte alls nöjd med tillvaron då hon var tvungen att gå upp vid nio.. söt hon är.. hon skulle ut till fisksätra och pussas med en mr jesus.. vi hoppas på att dom får det massa mys... jag ska i alla fall läsa större delen av dagen och hoppas på att mina tankar inte går in på en massa tråkiga saker..

jag har lite beslutsångest med hur jag ska göra.. om jag ska köpa gym kortet nu, och försöka överleva på ganska lite mat pengar.. eller köra safe och vänta tills min födelsedag då jag hoppas på pengar.... får se.. känner att jag behöver träna nu faktiskt..... hmmm...

slänger in en fruktansvärt äklig bild på hur jag såg ut i dag...


Skratta inte... LOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback