heeeeej tonfisk

ja.. dagen.. ehh.. ja..
vad ska man säga...
vad kan man säga....
ingenting alls...
nej. så jag tänker inte ge mig på att försöka!

idag har jag:
skrattat
dansat
pluggat
gråtit
gått runt haga
fikat
pratat
sprungit
äventyrat på en t-bana
tävlat om att stå still utan att hålla i sig!
kännt mig som tre år gammal, och garvat satan
tittat på the notebook
tagit i möglit bröd
kramat
blivit kramad
träffat en bitter busschaffis
sett en rysk-russin-spion med jättebrillor
.....

allt detta är inte i rätt ordning precis... men så kan de vara!
det är en liten samanfattning av dagen iaf!
det får ta och duga för stunden.. kmr säkert inte bloggisch
mer ikväll för jag bör fett med plugga!

dagens outfit kan ja ju iaf bjuda på!



"går den här bussen förbi solna centrum eller station?"
"du menar sollentuna?!"
"neej jag menar faktiskt solna"
"NEJ DE GÖR DEN INTE *tittar på oss som om vi vore idioter!"
Galet kul!

Kommentarer
Postat av: knutte

tack för idag baby, även om itne allt var på topp så var en del av den bra iaf. och det är jag tacksam för. du vet att jag älskar dej och jag finns alltid här, bara höra av dej när som helst.

oerhört rolig blogg btw :D den där russintanten garvar jag än åt xD och vad kan man mer säga än,

HEEEEEEEEJ TONFISK!

kärlek

2009-02-13 @ 21:09:33
URL: http://harmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback