Godmorgon :D

Godmorgon alla som har hittat hit!
den här dagen kmr vara sjukt lång!!!
jag gick upp vid sju för att rusa ut till tvättstugan och tvätta.
på ett sätt är det najs när man har tvättstugan så tidigt för då
har man inget annat val än att gå upp tidigt! då hinner man
få massor av saker gjorda!
men p andra sidan så är man sjuuukt trött...

Det som står på min to do list är:

plocka ner min julgran.. jag vet fett pinsamt att den äns är kvar!!
det är februari!!! ärligt!

sen ska jag upp på vinden och leta efter en bra bok..
undra om jag komer att hitta den eftersom vi har så
många saker där uppe!

Ringa min storebror som fyller år idag,
19 år, stora grabben<3


annars händer nog inte så mycket,
förutom vanligt vardagstråk nivet..
röja undan lite, ta disken och sånt tjaffs..
igår sa ifs Daniel att dom kanske skulle
kika förbi idag, men jag vet nte hur det
blir med det.. får väl se helt enkelt...

Puss på dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback