frustration!!!

Jag vet inte längre vad jag ska säga!
Det finns inga ord som kan beskriva min frustration.
Jag vet inte om jag vill lägga ut det här på bloggen egentligen.
komer säkert villja ta bort det senare ikväll eller i morgon.
Jag står inte ut med vissa i min omgivning.
Dom som sitter och tycker synd om sig själv när dom har det jobbigt.
Visst jag tycker att det är okej att man tycker synd om sig själv..
det behöver inte vara att man är jätte ledsen. det kan tex vara att
man har en dålig hår dag, känner att man inte har några fina kläder eller så.
men att sitta och tycka att andra är idioter för att dom inte hör av sig när man vet att man har det jobbigt de stör mig!

hur ska man kunna höra av sig om man själv mår dålig.
hur ska Jag ha den energi om jag knappt orkar med min vardag?
när jag har mina egna problem?
jag har också problem!
jag måste också handskas med mitt varje jävla dag.
jag få tänka mitt liv som ett en stegs program för att orka!

jag har inte tid med att sitta och gulla med någon som inte
bryr sig om att fråga hur jag har det bara för att ditt problem är värre.
ja det var hemskt det som hände och jag har ingen aning om de du går igenom.
men de betyder inte att jag mina problem inte är en stor grej!
det betyder inte häller att jag inte får vara ledsen..
jag kan inte höra av mig varje sekund för att se om du mår bra..
om det är så det måste vara för att vi ska vara vänner,
så ska nog inte vi vara det.. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback