Fortfarande Onsdag?

för någon dag sedan fick jag en komentar av Cassandra:

"kan inte du ha en frågestund så att man kan passa på att få reda på massa saker om dig? :D"

så ett svar till dig då..
Eftersom att jag inte har många läsare, de flesta känner mig dessutom, så känns det lite töntigt.. men är det nått du vill veta så är det bara att fråga lite när som helst.. Jätte kul om du är intreserad av mitt lilla tråkiga liv :) hehe

jaja,, jag är sjukling idag och ligger hemma i min soffa och dör.. skit tråkigt!
ha en mys pys dag,, jag ser att det är jääääätte fint väder ute, vilket ger mig en massa ångest.
så om någon tar en promenad, promenera lite för mig också :D

jag har tagit fram alla mina böcker som fortfarande legat nerslängda i en svart sopsäck! jag hittade bland annat 'allt för min syster' som är sjuuuuukt bra!! har ni inte läst den så gör det! NU!

puss och kram


Kommentarer
Postat av: bbb

gumman då :( du svara inte på harmucks sms :O det hade ju vart lite kul för dig kanskek :)<33

massor av kärlek till dig va

2009-02-18 @ 11:56:49
Postat av: cassandra

okej då, här kommer mina frågor!

vad heter du, är det Jenu? hur gammal är du och har du någon pojkvän? om du har berätta lite om han? kan inte du berätta lite om dina vänner? vart går du i skolan? vad pluggar du?



hihi nu blev det många frågor på en och samma gång! men i alla fall :D

kram

2009-02-18 @ 20:24:00

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback