flyr in i en annan värld... in i fantasin,,, där allt är bra.

  • osminkad
  • trött
  • ledsen
  • tjock
  • har ont


ja. så skulle man kunna säga!
Jag är lite nyfiken på vilka man kommer stöta på i morgon.. om man kommer stöta på någon alls... hm.. interesting. ska i alla fall bli skojj att se om Hanå överlever den långa bussresan utan att dö eller må illa.. spännande.. ja.. jag känner att jag inte har nått att skriva trotts att jag gärna vill.. hur gör man då.. jo som jag gör nu, svammlar satan om allt och inget alls..... jag satt och lästa lite från de väldigt gammla inläggen i min förra blogg... tex om första skoldagen och så... heheh jaa,, finns inte äns ord...

När vi satt i big mamma myspys säcken idag på lunchen så sa jag, att jag gärna skulle vilja att min gammla skola försvann... och så sa jag "oj vad hatisk jag lät nu det var ju inte meningen" min drama lärare som precis gick förbi hörde detta och vände sig till mig och frågade "är allt verkligen bra jenny" haha så roligt jag hade åt detta... eller som när Daniel kom och satte sig vid oss och sa att han förstorat läpparna XD JAAA jag var tvungen att kolla!!!! HAHAHA fan vad jag garvade!!


Jag bjuder på en gammal bild från jul... jag hoppas att den kan sprida lite glädje i alla fall,, för fin är den ju inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback