februari är min party månad

åhh party,, jag ska få bli lite för firad idag eftersom att ingen är hemma på min födelsedag..
så jag sitter uppe i soffan med både tv och data medans de andra pysslar med nått där nere..
jag vet inte riktigt vad.. men tror att dom lagar lite mat och sånt..
men det är nog meningen att själva grejen är hemlig..

hela grejen känns jätte mysigt. jag brukar ju bli firad en massa gånger i februari..
så som rubriken säger, är februari min absolute party månad :D

sen ska vi nog bara ta det lugnt och så..
förmodligen så komemr alla tre sitta i olika rum ^^ om jag känner oss rätt..

folk har verkligen dissat mig idag.. i dont like it at al D:
nu vet ni de.. grattis till mig i vääääldigt mkt förskott!

Party inlägg får såklart en party bild :)

This is godbye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback