#%&##%&"!!?¤¤%"#

Jag HATAR sl!!! ärligt det kan aldrig vara en felfri morgon!! tågen var inställda, och bussarna kom inte!! URSCHKAPURSCHKA! så idag var jag ett par minuter sen... om det ska fortsätta så här så kommer jag dampa sönder!! i övrigt har inte mkt hänt... skolan nivet.. pratade lite med Vigge, min gammla lärare. det är ju alltid skojigt. hon skulle kolla upp om jag och hanna kan komma till norrsund på fredagen och muppa oss i cafeterian... hoppas på att de går, vilket hon trodde skulle gå bra! loveit! nu måste jag plugga lite matte tror jag, har fan ingen aning om vad som kommer på provet... inte bra jenu.... inte bra. om nu planerna blir som de ska, så kommer veckan se ut såhär:
Onsdag: Matte prov... bläää
Torsdag: Åker hem till pappa efter skolan, med Pål!
Fredag: Åka till norrsund... Träffa Helena, ev Amanda och Jossan..
Lördag: Alexanders dop...
Söndag: SOVA SOVA SOVA SOVA SOVA SOVA SOVA

Nu ska jag lyssna på Lisa Ekdahl!!
Kärlek till folket!


Kommentarer
Postat av: pål

längtar till torsdag bitch!

2009-02-03 @ 17:41:02

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback