el chiki chicki abella sickeella..

nu har jag badat, läste en massa kan jag lova. men började må sjukt illa och blev jätte yr så jag fick sätta mig på badrumsgolvet ett tag.. nu väntar jag på att håret ska torka så att jag kan platta det. jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig i morgon på dopet....... åhh vi måste vara klara klockan NIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fattar ni vad tidigt det är?!?!?!? ohh my!! jajaja...

glömde nämna att jag träffade Danne idag :D det gillar vi.. trotts att han var sjukt osocial och knappt sa ett ord :P stackaren... jag var jätte uttråkad och tycke minsan att han kunde prata lite mer! hehe men men.. trevligt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback