du&jag


I come in many colors... but do anyone even want me?

jag sitter och gör absolut ingenting... jag har lyssnat på all musik jag gillar nu typ.. haha.. gick igenom ett par beyonce låtar.. tex så lyssnade jag på den gammla klassiska irreplaceable... den är ju för bra faktiskt.. de var ju ett tag sen man hörde den..

Jag är värsta efter.. för typ en halvtimme sen insåg jag att det är melodifestivalen idag.. är det bara jag som har missat det eller vad :O jag är så efter ibland!! haha. jaja.. Vet faktiskt inte om jag tänker kolla på det, det är ju inte några speciellt lovande artister med i år.. Det är så sjukt trisst att det ALLTID ska vara samma gammla "wannabe kändisar" som envisas med att ställa upp.. pinsamt! Sverige har verkligen inga bra artister!! jag blir så ledsen!! Men åh andra sidan skulle jag nog inte kunna göra det bättre själv så jag antar att man måste vara tyst....

jag stör mig sjukt mycket på vad prästen sa idag när min kusin döptes.. det var nått i stil med "ja nu önskar vi Alexander all lycka i världen, och att han växer upp till en stor och stark pojke" det var den sista delen jag störde mig på.. det var förmodligen bara jag också. och hon menade säkert inte på det sättet.. men de låter så fel i mina öron när man säger så! Det är ju väldiga "fördommar".. eller vad säger man.. varför förväntas killar bli stora och starka... menar man då att killar som är korta och smala och inte alls starka inte är lika bra, eller lika mycket värda då eller? nu gör jag som jag hatar när tjejer gör.. man tar ett par få ord och helt plötsligt så tycker man att alla är elaka mot en, att man blir diskriminerad och man sätter sig i offersoffan och tycker att världen borde vändas upp och ner! det är inte så jag menar.. och jag vet att jag tolkade, analyserade och överreagerar allt... kan bara inte låta bli.. jag går ju trotts allt på psykologigymnasiet.. Skyller på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback