dagens

KLÄDSEL: Svarta strumpyxor, blå tunika och ett skärp i midjan.
SMINK: gårdagens rester = utsmetad mascara
FRISYR: utsläppt hår, sne lugg och mössa på de.
VILL HA: gym kort! NU!
KÖP: Pasta, alladag stuffs :D
LÅT: jag har drogat old t-shirt
HUMÖR: goodi
BEHOV: nyttig mat...
BÄSTA: mina tjejer som vanligt<3
DUMMASTE:
hehe.....



Förövrigt hade vi en skit kul etik lektion! vi ska göra experiment!! vårt kommer att bli super roligt! jag tänker inte skriva vad det är.. inte ännu i alla fall. tror det skulle förstör själva grejjen i alla fal!! men huvudsaken är gravid :P åhh jag längtar sjuuuuukt med mycket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback