åh nu fick jag ett god natt sms

jag är trött.. sitter och garvar åt mig sjävl.. haha XD
jag en ett ben i kylen.. nej jag har BEN&JERRYS i FRYSEN...
fel fel fel...
Harmy min lilla söta apa.. när jag inte har nått att göra så blir det en massa otippade konstverk!! :D
titta så fina dessa bilder blidde :D ^^

ihhh blir soml ite trött på mig själv.. galet seg, trött och garvar åt mig själv...

BTW så är Tara min hjälte bara så alla vet!!
Nej nu blir det fan att sova!!! Jag är trött i mössan här borta..

jag tittar på en liten halv rolig film faktiskt.. ska kanske ligga uppe och titta på den ist!
kommer fanimej vara galet trött i morn bitti! men sånt får man ta. jag har ju bara ett matteprov..
som jag ändå inte kan!! hahah XD pluggis jaaa.. jag råkar bara äga på matte!!!

HAHAHAHAHHA det där var nog de roligaste jag sagt idag!!

Kommentarer
Postat av: harmy

jenny du är massa rolig jju, speciellt som tröttisch! :D har jag sagt att du är underbar?;)

sjuuuukt fint de där konstverket! de tänker jag sno (a) moaahaha

2009-02-04 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback