8minuter tog det att skriva detta!

17.29 ja det är vad klockan är. Jag mår illa.... igen.... inte bra asså vad händer undrar jag.. åkte till flempan imorse för att se en rättegång. vi han till och med se två stycken faktiskt. jag och hanna sprang till pendel, vi han med den första medan tjejerna inte hann. vi kände oss as elaka,, men mötte dom sen vid lunchen.. så ja,,, mysigt var det, trotts att det var fejk köttfärs.. men nu ska vi inte vara petiga... sen hade vi drama, då tittade vi på film. det var då jag och hanni insåg att det är as bra tt sitta längt bak för då ser ingen annan i klassen när vi cpar oss,, vilket händer otroligt ofta!! jag höll på att dö bara så alla vet. hanna är så satans rolig ibland asså!! loveit!
Vi dansade satan innan dramat, hade på musiken och alla som kom in var också med och dansa.. as mysig stämmning.. roligast är ju fan läraren stefan!! så jävla rolig!!
åhh bilder kommer sen!

sen blev de en tripp till solna, köpte ett par nya skor... och ett jättefint linne... JAA HAMPIS.. JAG KÖPPTE DE DU HAR!! hoppas du inte hatar mig.. men jag älskar det!!!! ihh <3334

nej nu ska de bli ordning på torpet. fan. ja. ehh.

Notetoself:
Plugga matte...
Ring Vigge....
Ring Mamma...

Kommentarer
Postat av: Haaaampan

Åååh, nejdå, de linnet är massa fint :D hur ser skorna ut? <3

2009-02-02 @ 19:42:29

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback