Wait your turn

Ursh så man ser ut asså. Jag ska kasta mig in i duchen snarast! Jag hoppas nämligen på att fröken Zimbawe ska höra av sig och vilja shoppa idag. Än så länge har det vart tyst, men man kan ju hoppas! Annars ska jag i alla fall stanna hemma och plugga, sen eventuellt ta en tripp till kista för att fixa en grej. Lite hemlis så att säga.

Igår var jag på fett illa humör, så jag tackar gud att det är borta idag! Jag var så jävla white trash igår så de finns inte. Slasade mig upp till Lidl i mjukiskläder och skinjacka, med håret i en fet tofs på huvet och bortskavt nagelack. Jag var inte speciellt hott om vi säger så. Men jag var fasligt sugen på godis!

Igår insåg jag att jag gått ner sex kilo sen jag blev sjuk och började gå på utredning. Det har vart en sån lång och jobbig process med möten med olika läkare, alla med samma kassa attityd. Jag har skickats vidare från idiot till idiot som en jävla mössa eller nått, och ingen har tagit något ansvar eller gjort ett försök till att hjälpa mig. Hur som, jag orkar inte gå in på det mera, poängen var att i och med all stress, all oro och med tanke på att jag ofta haft ont har jag minskat med 6 kilo. Som tur är jag inte så lång så de syns inte så tydligt på mig, men jag själv känner det.

Nej nu måste jag hoppa in i duchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback