U-T-R-Å-K-AD



En såndär charmig webb cam bild.. Dålig skärpa, Svartvita och allmänt oproffsiga! Det är ju lite charmen med det hela! Jag tycker personligen att bilden är fjantig. Ser inte riktigt ut som jag. Ja lite halvkonstig. Vem har övertagit min kropp just när jag tog den här bilden? Vem vet.. Finns de inte någon lite jäkel som vill dela med sig av sin spotify lista? Någon som har såndär musik man bara dör av att lyssna på. Sån som man inte riktigt kan beskriva. Sån som man bara älskar... Det vore ju nått! Just nu lyssnar jag om och om och om på samma fem låtar ungefär. Känner att man tröttnar. Men kan inte riktigt bestämma mig vilket musikhumör jag är på häller så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback