Tre saker:

1. Jag saknar Yohanna som en jävla TOK! Jag saknar att dra med henne på toa under rasten för att snacka skit!! Jag hatar att det var satans länge sen vi satt där och occuperade en toalett, och lyssnade på de klagande människorna som undrar vemfan som är där inne SÅ längee! Yohanna jag saknar dej helt enkelt!

2. Jag böööör gå och lägga mig nu. Annars kommer jag somna när Alexander, som för tillfället occuperar min säng, är redo att vakna!

3. Jag har införskaffat mig en svart pulka idag. Kände att det behövdes när jag bor tre steg från en fullt duglig pulkabacke! Den är svart, fin och snabb! Det ni!


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Saknar dig med! <3

2009-12-20 @ 15:18:49

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback