The day off Today!

Yohanna tycker att jag ska klippa lugg. Jag är osäker. Jag tycker jag var rätt fin i det när jag hade långt hår.. Men det känns som om jag kommer se ut att vara tre år gammal, när jag har kort hår plus lugg. Jag är skeptisk.
Förutom att jag sitter och är skeptiskt till luggen är jag även sjuk idag. Jag är sjuk varjedag i och för sig, men idag har jag ont. Så jag sitter i min varma säng under täcket och dör lite.

Igår fick jag ett paket hem i brevlådan. Den här hårinpakningen från Aussie:

Har någon testat den? Någon som vet om den är bra? Jag tycker den luktar lite suspekt,,. Men vem vet, den kanske är as bra. När jag handlar saker brukar jag gå på utseendet av produkten. Är det i en fin flaska/förpackning brukar det oftast få föja med mig hem. Min plattång, mobil telefon och shampo är bevis på detta. Ja jag valde faktiskt gymnasie efter vilken som hade snyggast katalog bland annat.. Så spontant känner jag att jag inte själv skulle ha köpt den här produkten. Men nu var den ju gratis, så de skadar ju inte att testa!


En viss Mister har föreslagit att jag ska kolla på film, så jag tror det är precis vad jag ska göra nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback