Snart är det jul

Jag kan ju ha haft världens finaste dag! Först träffade jag Min Fina vän Elin som jag inte sett på tok förlänge! Det blev en ganska snabb fika, men ändå otroligt mysigt! Vi bytte julklappar och uppdaterades lite om livet! Härligt var det i alla fall! Sen begav jag mig till Kista för att möta mammi för julshopping! Vi hittade ALLT och lite till. Nu när vi väl är hemma inser mammi att hon köpt dubbelt och knasigt. Men så kan det ju gå! Nu är jag iaf klar med alla julklappar och presenter och paket till paketspelet! Tummen upp för mig!
I morrn ska jag i alla fall träffa min bäääästis i hela världen Eric!!!! Fasen så trevligt om jag får säga det själv! Sen på kvällen ska kanske min onda plan genomföras.. Hahahhaahha jag är så töntig xD


Btw gillar jag inte grejen med att skicka fel sms till fel person! Så pinsamt att man bara vill dö asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback